11/03/18- La Mola de Sant Llorenç del Munt

Engeguem la nova sèrie de sortides que hem anomenat KP’ls 100 CIMS, que repetirem cada 2 mesos, pujant a un dels cims que formen part de la selecció de cims emblemàtics de la llista de la FEEC.

Comencem la primera sortida, 8 del matí al Poli, ens hem trobat 24 valents que hem desafiat la son de diumenge al matí i hem sortit puntuals cap a Matadepera.

Deixem els cotxes al parking de Can Robert, i iniciem la pujada a La Mola pel corriol del Canal de la Abella, una pujada bastant dreta, pero entretinguda, passant per camins pedregosos i bonics trams de bosc.

Arribem en uns 50 minuts al cim, hem anat a bon ritme, i allà fem paradeta i esmorzar. Un fortíssim vent ens acompanya, i hem de acabar aviat per reprendre el camí, si no ens volem congelar.

Ara baixem pel camí més transitat, direcció a Can Pobla, això si sembla Les Rambles! un camí molt més còmode, pero amb una intensitat de excursionistes molt important.

La baixada també la fem a bon ritme, i arribem junts de nou al parking de Can Robert, i tornada cap a casa!

Ha estat una fantàstica sortida, per començar aquesta sèrie, ruta organitzada de forma impecable per l’Anna i el Jordi, gràcies a tots dos, i esperem més!